Stol

5000 kr
Skänk en stol och få ditt namn eller, någon du vill hedra, graverat på mässingsplakett. Gäller det företag/organisation - kontakta församlingen.

Angiven summa för plakett på stolen gäller privatpersoner. Vid beställning kontaktar vi dig om vilket namn du vill ska stå på plaketten.

Tillhör du ett företag eller organisation ber vi dig kontakta Högalids församling för ett upplägg: hogalid.forsamling@svenskakyrkan.se

80 st. stolar ska inköpas. Stolen är specialdesignad av arkitekt SAR Kerstin Barup. En elegant stol av oljad ek med skinn i sitsen. Stolen kommer att tillverkas i gedigen hantverkstradition. Stolarna är fällbara och kommer att användas som caféstolar och vid välbesökta konserter och gudstjänster.

Vi avstår gåvor från företag och organisationer vars verksamhet eller målsättning strider mot vår människo- och samhällssyn. Ej heller från politiska partier. Kyrkoherden fattar beslut om mottagande av gåvor om frågor uppstår enligt ovan.

Välj antal du vill bidra med
= 5000 kr